tisdag 3 januari 2023

Nere

 Ny dag nya möjligheter. Vad har denna dag ha haft att erbjuda egentligen? Inte så mycket! Städat halva huset, gått en runda, kollat på tv-n. Det är verkligen trist att ha Corona, om jag får säga det själv! 

Vad kommer morgon dagen att erbjuda! Städa resten av huset, gå en längre runda kanske åka till pappa då man inte kan smitta honom ändå! (Tända ett ljus hos honom)

Vill börja träna nu! Vill ut och cykla! Fan va det känns tråkigt just nu med det mesta! :( Vill sälja huset så man kan börja om på riktigt! Sticka ifrån detta och fixa och dona med något som är mitt och ingen annans! Vill sticka och fricampa men bilen som ska dra min husvagn har jag inte köpt än, än mindre lagat de fel som är på den! Vill fan bara dra något gammalt över mig och sova tills det känns bättre! 

Jag känner mig bara lite nere just nu, men det blir bättre snart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar