fredag 1 juli 2022

Ringsjön och Vätternrundan

Ja då har en hoppat på tåget till Ringsjön runt! Hoppas de andra två också hoppar på så blir vi en liten klunga som drar runt denna lilla pöl! Förhoppningsvis blir det bra väder så man kan njuta av det också. Kommer att semestra med en som skulle fundera på det hela så man får väl tjata lite på honom under denna vecka. Vi har cyklat ihop tre runder tillsammans runt sjön, så en fjärde gång får det bli i år! :) 

Sen har jag anmält mig till Vätternrundan igen. Hoppas att jag klarar av rundan denna gång! Vill ha medaljen ju! Nä upplevelsen räcker till och blir över förvisso men medaljen hade gjort sig fint att äga också! Hoppas jag får samma starttid som detta år och att jag slipper allt regn och vind som man fick stå ut med! Men det ska väl inte vara så dåligt väder två år i rad! 

Denna helgen kommer man att tillbringa i Torsjö, den stora händelsen Torsjö Live. De har förvisso lovat väldigt mycket regn men vad kunde man förvänta sig! Regnet har förföljt mig visst! 

På måndag kommer det att bli min första runda sen Vätternrundan. Hoppas lungorna pallar med en runda så jag inte överanstränger dessa, så jag slipper min hosta snart! Så himla drygt att inte kunna göra nått under min semester. Vill bara ut och cykla men har inte vågat. Nu börja det kännas i knäet också att man har inte använt det så mycket under den sista tiden! Vill inte gå tillbaka, utan att gå framåt och bli bättre! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar