onsdag 27 juli 2022

 Nu har man börjat jobba efter semester som varade i hela fem och en halv vecka! Det var i det längsta laget för min del! Det var riktigt skönt att komma tillbaka och få lite mer struktur i min tillvaro. Mår nog bäst av den inrutade vardagen i mitt liv. 

Hur har jag då haft under dessa veckor? Jo jag har haft helt underbart med det mesta. Jag har varit i Spanien och bara tagit lugnt och varit rastlös. Har svårt att bara ligga på stranden eller vid poolen. Måste få göra något mer. Brände mina ben i solen så jag inte kunde ligga och sola eller vara ute och gå direkt heller för den delen. :( Men vi åt gott och hade väldigt trevligt sällskap hela veckan! 
Sen kom vi hem och då var det bara packa husvagnen och ge sig iväg på en ny tripp. Denna gång blev till vår sköna plats i Hällevik. Nu var cykeln med och jag började äntligen cykla lite igen. Det har inte blivit så mycket av den saken efter Vätternrundan, varför vet jag inte men lusten har inte varit där. Det blev några turer i alla fall. 

Nu har man kommit hem och även börjat jobba igen! :) Jobbpendlingen är i fullgång. Va det är skönt att cykla igen! :) 

Snart är det Ringsjön runt! Just nu ler livet åt mig och min cykel! :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar