fredag 4 november 2022

 Nu har det hänt mycket i mitt liv. Detta kan vara början på något stort och bra. Jag hoppas på det i alla fall! :) 

Jag ska separera ifrån min kära fruga och sälja huset som vi har ägt i 22år tillsammans. Det kommer att kännas konstigt och tomt men det kanske växer fram nått annat i detta i mitt liv! Måste se positivt på tillvaron. Just nu känns det bra men med en jätte sorg med allt. Vi har två stycken underbara barn tillsammans på 18 och 20 år. En har redan flyttat hemifrån medan dottern bor hemma än. Det kommer även bli en stor förändring för dessa. 

Just nu ligger huset ute och jag håller tummarna att det ska bli en snabb affär. Jag är nog en sådan person som vill att det ska gå snabbt när man väl har bestämt sig. Hade velat att man skulle ha flyttat redan men jag har inte hittat någon ny bostad än. Kommer att bli nån lägenhet till att börja med, sen får vi se! Kanske kan det bli ett litet hus igen! :) 

Mitt i allt detta så fullföljde jag min anmälan till Vätternrundan 2023. Det kommer att bli något man kan tänka framemot under sin första tid själv. :) 

Tur är att man trivs på sitt jobb, och sina kollegor är helt underbara! :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar